2017年11月11日土曜日

Lesson Report Phonics November 10th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, November 11th.  
Are you having a nice day?

Picture Dictionary  Topic 10 (1)  新しいTopicに入りました。
単語を確認し、練習しました。Combbを発音しませんでしたね。
Shampooも練習したらかっこよく発音できました!
新しい単語をノートに書きました。
Phonics Unit 6 P53 の単語を復習し、P57,58の問題を解きました。
Up and Away Reader Book 1C  P1-7の復習をし、P8-13の音読練習をし、内容を確認しました。

次回のレッスンにspelling test をします。練習しておきましょう。
List #1 cake, game, five, nine, June, November, Friday, cute, bike, mateです。サポートタイム中も練習できます。Good luck everyone!

<Lesson Review>
Picture Dictionary  Topic 10 (1)  
Read new words, pronounce correctly together.  Sing the chant.  Write new words in the notebook.

Phonics1  Unit 6  
Sing jingle P 53  Do P 57, 58

Up and Away Reader Book 1C  
Review P1-7  Do 8-13

Have a great week.  
See you on Friday!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿