2017年9月30日土曜日

Lesson Report Primary September 29th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.
How are you?  
It was great seeing all of you yesterday!
It's  September  30 , 2017.
It's sunny  today. 

基礎英語 1 9月号 Lesson 9697をペアで復習をしました。Lesson 98Can doでは単語の確認を暗記してから、3人グループに分かれ、クイズをしました。皆頑張ってクイズをし、答えていました。Good work everyone!

Grammar Starter Unit 6 (1) に入りました。英語でTurkeyとはどの国の名前だったか覚えていますか?トルコでしたね!!たくさんの国の名前を覚えましょう。

Edmodoを開き、I am from Japan.  I'm Japanese.  I'm not from ----.  I'm not ----. の文を書いてもらいました。皆とても良く書けていました。 

<Lesson Review>
Kiso Eigo  1   Lessons 96, 97 Review  
Practice the conversation in pairs
Lesson 98 Check the vocabulary, Can-do
Memorize the words and phrases , 
Quiz each other in groups of 3s
Practice Tony's Eye
Grammar Starter Unit 6 (1) 
Listen to the story. 
Say and write the countries and nationality adjectives in notebook.
Edmodo Type: I am from Japan.  I'm Japanese. I'm not from ---. I'm not -----. (example :  I'm not from France. I'm not French.)

Have a nice weekend !    
See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿