2017年12月23日土曜日

Lesson Report Phonics December 22nd

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, December 23rd.  
It's sunny today!
Picture Dictionary  Topic 11 (4)  の単語を確認し、練習しました。
Chantを歌いました。 次回はTopic 12に入ります!
お楽しみに!
Phonics Unit 6 P53 の単語を復習しP67,68の問題をときました。
次回はPhonics 2に入ります!
Up and Away Reader Book 1D  P1を音読練習しました。
Naughtyがたくさん出てきますので覚えておきましょう!
クリスマス会はいかがでした?お家の人はカードを喜んでくれましたか?

Spelling List  #5  Monday, ticket, fox, foxes, monkey, brown, orange, rain, day, May
次回のレッスンは15日です。
I look forward to seeing you!!

(Summary)
Picture Dictionary   Topic 11(4)  Listen to CD, repeat, pronounce together.
Phonics1  Unit 6  Sing jingle P53   Do P67, 68
Up and Away Reader Book 1D  Read out loud P1  


Hope you have a great holiday season!  
See you on January 5th!!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿