2017年12月2日土曜日

Lesson Report Phonics December 1st

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, December 2nd.  
It's sunny and cold today!
Picture Dictionary  Topic 11 (1)  の単語を確認し、練習しました。
新しい単語をノートに書きました。
皆丁寧に書けました Great work!
Phonics Unit 6 P53 の単語を復習し、独自のフォニックス表を作成しました。
皆工夫して良く書けました。
時々この表を見て様々なPolite Vowelsを思い出してみましょう!
Up and Away Reader Book 1C  P24,25,26 New Words内容を確認しました。
本文は終わりましたので、来週は最初から音読をしましょう。
今回のspelling test (正解) List  #3 cake, December, game, bone, five, Eve, rain, train, pie, tieです。Good work!
次回は単語テストの代わりにPhonics単語でBINGO対決をしましょう!

<Lesson Review>
Picture Dictionary  Topic 11 (1) 
Read words, pronounce correctly together.  
Sing the chant.  Write new words in the notebook.

Phonics1  Unit 6  
Sing jingle P 53  Make Polite Vowels List

Up and Away Reader Book 1C  
P24,25,26  New Words

Have a wonderful weekend!  See you!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿