2016年4月27日水曜日

Lesson Report Primary-1 April 26th

Hello class!
This is Kumiko from MEL School.It's Wednesday, April 27, 2016.  
It's  cloudy today!

Picture Dictionary
Topic 1 (8)を学習しました。
割り当てられたアルファベットの単語を暗記し、発表しました。
皆かっこよく発音していました!R と Lの発音に注目しました。
これからたくさん練習していきましょう!

This is Phonics
1 Unit 3 Consonantsを確認しました。
次にConsonants BINGO対決をしました。
大文字、小文字をセットで書いてみました。
Good work everyone!

Lesson Review
Picture Dictionary Topic
(8)
Read words, repeat the words, repeat after CD 
Sing the chant
This is Phonics 1,    review consonants.  
Do Bingo game using consonants.
Write both upper and lower case letters.

Have a great Golden Week!  
See you next month!
Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿