2016年4月27日水曜日

Lesson Report Primary-2 April 26th

Hello Class!
This is Kumiko from MEL School.  
It's April 27, 2016.  
It's cloudy today!
Picture Dictionary Topic 24 (4) を学習しました。
Toy Boxの単語を上手に言えました。 
Topic 23の単語も復習し、そこから12個、Topic 24から13個の単語を組み合わせてBINGO対決をしました。皆丁寧に書けていました!Wonderful
基礎英語Lesson 16を学習しました。2グループに分かれ、ロールプレイングをしました。
どの生徒もしっかりと自分の役を暗記し、発表できました。Super! 

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 24 (4)
Sing chant
Review Topic 23 word list
Do word game.  BINGO (use words from Topic 23, 24)
Do 基礎英語.  Read key words, listen to skit, repeat.  
Divide class into 2 groups and do roleplay.

It was great seeing all of you again! 
And nice to meet you , Mayu!  
Have a great Golden Week and I look forward to seeing you in May!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿