2016年4月29日金曜日

Lesson Report Primary-1 April 29th

Hello class! 
This is Towako from MEL School.
It's Friday, April 29, 2016.  
It's sunny and windy today!
今日は休日でお出かけの人も多く欠席が多く残念でした。
参加できた人はみんな頑張りましたね!
This is Phonics 1 Unit 3 Consonants の復習をしました。
2チームで聞いた音に素早くタッチしました。
どちらのチームも頑張り、1点差という結果でしたね!
Wonderful!
新しい形式のBongoも楽しかったですね!
みんなアルファベットの音と名前、単語が上手に言えました。
Bingoでは上手に単語を書けました。 Great!
5月3日(火)のレッスンはお休みです。次回は5月6日(金)です。

Lesson Review 
This is Phonics 1 Review consonants.  
Do Bingo game using consonants. 
Write the words from The Phonics Alphabet chart and do Bongo

Enjoy the holiday!
See you next Friday!
Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿