2016年8月24日水曜日

Lesson Report Primary-1 August 23rd


Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's August 24, 2016.  
It's humid and cloudy day! I hope it doesn’t rain.
サポートタイムでは、リーダーの音読練習をしました。
とても上手に読めましたので、次回の音読リレーを頑張ってください。
This is Phonics 1 Unit 3 Silent eを学習しました。P37, 38のchantを確認しました。
P46 Speaking の学習をしました。正確に早く言えました!Wonderful!
Up and Away reader 1  Magic Picture Board P24-26New words を復習し、文を読んでみました。
BINGO対決で単語を確認しました。
Picture Dictionary  Topic 4 Colorful Sea Creaturesの単語をリピートし、Chantを唄いました
初めてアルファベット順を紹介しましたがわかりましたか?
練習するとなれますので、根気強くやってみてください。

Lesson Review
This is Phonics 1,  sing chant for Unit 3
Silent e  (3)  Practice key words p37, 38  Do P 46,  Step 1, 2
Up and Away reader 1 Magic Picture Board

Do New Words  P24-26  review words, read sentences, play BINGO

Picture Dictionary  Topic 4 Colorful Sea Creatures  Repeat the words, repeat after the CD, sing the chant, introduce alphabetical order.  



Have a fun week! 
See you next month!


Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿