2016年8月20日土曜日

Lesson Report Primary-2 August 20th

Hello Class!
This is Towako from MEL School.  
It's Saturday, August 20, 2016.
It's rainy and humid today!
いよいよ2学期のレッスンが始まりました。
きのうはAfrica についてサポートタイムから学習しました。
とっても広い大陸ですね。
いろいろな特産物があることもわかりました。
Africaには大きな動物がたくさんいますね!
発音が難しい動物もいましたがみんな上手に読めるようになりました。
Great job!
Oxford DiscoverではColorsについて学びました。
みんなの好きな色がわかりましたね!

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 33  African Plains (1)
Learn about Africa
Check the vocabulary. 
Copy the words in the order
Repeat after the CD
Sing chant

Oxford Discover Unit 3
Introducing the topic
Activity: What is your favorite color?


Have a wonderful weekend!
See you on Tuesday.

Towako







0 件のコメント:

コメントを投稿