2016年8月31日水曜日

Lesson Report Primary-2 August 30th

Hello Class!
This is Towako from MEL School.  
It's Wednesday, August 31, 2016.
It's sunny and beautiful today!
昨日からPicture DictionaryではSouth America の動植物の学習に入りました。
もう地図でどこかわかるようになりましたね!
日本ではなかなか見かけない動物や植物がたくさんありました。
発音が難しいですが少しずつできるようにしていきましょう。
Oxford Discoverではthere is/there are の復習をしました。
みんなとってもよくできました。
最後にはどんな色のfireworksが好きかをみんなに聞きましたね!


Lesson Review
Picture Dictionary Topic 34  Tropical Rainforests (1)
Write the words in the order
Sing chant
Activity: Learn about South America

Oxford Discover Unit 3
Workbook there is/are
Student Book Communicate
Vocabulary
Activity: Do you like fireworks? What color do you like?


Get ready for school!
See you on Friday!

Towako









0 件のコメント:

コメントを投稿