2016年10月15日土曜日

Lesson Report Primary-1 October 14th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you today?
It's Saturday, October 15, 2016.  

It's sunny and beautiful today!
昨日からThis is Phonics -2の学習に入りました。
新しいルールはわかりましたか?
次回からしっかり練習していきましょう。
Reader bookではいよいよZooの中での様子に場面が移りました。
How many foxes? などの表現を練習しましたね!
Picture Dictionaryでは新しいTopicに入りました。
次回Chantをしっかり歌えるようにしましょう。

Lesson Review
This is Phonics-1
Unit 6 Polite Vowels
Check it! (p. 67)

This is Phonics -2
Unit 1 Consonant Digraphs (pp. 5-6)
Check the key words
Practice the jungle

Up and Away Reader Level 1C
The Zoo
Reading practice pp 1-9, 10-12


Picture Dictionary Topic 7 Our busy town
Practice the words
Sing the chant

Have a great weekend!
See you next week!

Towako




















0 件のコメント:

コメントを投稿