2016年10月8日土曜日

Lesson Report Primary-1 October 7th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you today?
It's Saturday, October 8, 2016.  

It's sunny now!
This is Phonics ではCheck it! でこれまでのルールの確認をしました。
みんなよくできましたね!
Reader bookでは Jimmy がZooの tickets をもらって家族で出かけましたね!
どんなことが起こるのでしょう?
Picture Dictionaryでは Can you do a cartwheel? とみんなに質問しましたね。
クラスのみんながどんなことができるかわかりましたか?

Lesson Review
This is Phonics
Unit 6 Polite Vowels
Practice the key words
Sing the jingle
Writing  => Check it! (pp. 64-65)

Up and Away Reader Level 1C
The Zoo
Reading practice 5-9

Picture Dictionary Topic 6 Fruit in the Gym
Practice the words
Activity: Can yoiu do a headstand?

Enjoy the three-day weekend!See you next week!

Towako


















0 件のコメント:

コメントを投稿