2016年10月25日火曜日

Lesson Report Primary-1 October25th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday, October 26th.  

It's a nice fall day! 
サポートタイムではconsonant digraphsのカードゲームをしました。
たくさんの単語を覚えました!Great work!
This is Phonics 2  Unit 1 Consonant Digraphs (4)を学習しました。
P5の単語を確認し、P 6Chantを唄い、P11, 12を学習をしました。
皆集中して取り組めました! 
Up and Away reader 1  P16-17の復習をし、P18-21の音読練習をしました。
カードを使ってthis, that, these, those の単語と使い方を学習しました。 
Picture Dictionary  Topic 7の単語とChant を駆け足でやりました。

Lesson Review
This is Phonics 2,  sing chant for Unit 1 P 5, 6
Do P 11,12



Up and Away reader 1C  The Zoo
Review P16-17  Read aloud P 18-21
Use animal cards and present sentences using words; this, that, these, those

Picture Dictionary  Topic 7  Our Busy Town


Have a wonderful week! 
Don't forget to wear your costumes on Friday!  
See you next month!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿