2016年12月14日水曜日

Lesson Report Primary-1 December 13th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Wednesday, December 14th. 

It's rainy and chilly today. 
I hope it will be sunny tomorrow.

サポートタイムではvowel diagraphsのカードゲームをしました。
Good work everyone!

This is Phonics 2  Unit 2 Vowel Diagraphs (8)を学習しました。
P21の大切な単語を確認し、P24のjingleを皆で唄いました。
2つのグループに分かれ、このページの単語をボードに書いてみました。
Good work everyone!P 32の文をノートに書きました。少し大変でしたが、頑張りました!

Up and Away reader 1 D The Naughty Monkey  Reading Comprehension p 28-29を学習しました。
少し不安な生徒は復習しておきましょう!

Picture Dictionary  Topic 11 の単語のリピートをしChant を唄いました。 
毎日使う単語がたくさん出てきました。早く覚えましょう!Good luck everyone!

Lesson Review
This is Phonics 2,  Do P21,24,  Write sentences in notebook P32

Up and Away reader 1D  The Naughty Monkey
Reading Comprehension P28-29

Picture Dictionary  Topic 9 Morning in the Bathroom(1)  Repeat words, Sing the chant 


Have a fun week!   
See you next year!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿