2016年12月16日金曜日

Lesson Report Primary-1 Decemeber 16th

Hello class! This is Towako from MEL School.
It's Friday, December 16th.  

It's sunny and windy today.  

This is Phonics ではCheck it! で文章の中の単語を予想しながら内容を確認しました。みんなとてもよく英語の文が理解できるようになってきましたね!
How many owls do you see? など、数を聞いて答える練習もしました。
Great!

Up and Away reader 1 D The Naughty Monkey  音読リレーをしました。
みんな上手に読めましたね!
次回から新しいお話しに入るので、新しいセットを持ってきてください。

次回からクリスマスカードづくりをするので、色鉛筆やペン、シールなどを持ってきてくださいね!

Lesson Review
This is Phonics -2 
Unit 2 Vowel Digraphs (pp. 21, 24 and 33-34)
Check the key words
Practice the PLUS jungle
Check it!


  Up and Away Reader Level 1D
The Naughty Monkey  
Reading Relay

Picture Dictionary  Unit 9 My family album
Practice the words and chant



Have a great weekend!
See you next week!

Towako

0 件のコメント:

コメントを投稿