2016年12月14日水曜日

Lesson Report Primary-2 December 13th

It's Wednesday, December 14, 2016.  
It's rainy and cold today. 
I hope it will be sunny tomorrow.
Picture Dictionary Topic 46 My Favorite Clothes (1) の単語を確認し、皆でChantを唄いました。 Activity; Do you like my ----? をパートナーと練習し、発表しました。 
同じshoesでも、red shoes, new shoesと色々な単語作りもしました。
基礎英語ではLesson 16,17を学習しました。Q and Aをしました。
2 グループに分かれ、セリフを分けて大きな声で発表をしました。
Wonderful! 
疑問文の読み方もしっかりとできました!Wonderful!
Oxford Discover Student Book Unit  the Four Seasons P70-71を学習しました。
内容は理解できたと思います。不安な生徒は復習をしましょう!

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 46 My Favorite Clothes (1)
Check the vocabulary , Repeat after the CD
Sing chant
Do Activity;  Do you like my-----? With partner
Kiso Eigo  Lessons 146,147 Listen to skit . Do Q and A. Divide into 2 groups. Student read with good expression .
Oxford Discover Student Book  Do P 70-71


Have a fun  week.  
See you next year!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿