2017年3月26日日曜日

Lesson Report Primary-1 March 24th

Hello class!
This is Towako from MEL School.
It's Saturday, March 25, 2017.

It's sunny and warm today. It's also windy!
How are you doing?

You finished reading Sunny's Lucky Day!
最後はみんなに好きな場面を選んで音読発表をしました。
You did a great job!
難しい文もありましたがとても上手に読めましたね!
次回でPrimary-1のレッスンは終了です。
まとめの内容確認をしましょうね。

Picture Dictionary では 新しいTopic Spring on the farm に入りました。
いろいろな親子の動物が出てきましたね。


Lesson Review
Up and Away Reader Level 2D
Sunny's Lucky Day
Practice Reading aloud p. 19-23
Present a favorite scene

Picture Dictionary  Unit 17 Spring on the farm
Practice the words and chant


Enjoy your spring day!
See you on Tuesday!

Towako


0 件のコメント:

コメントを投稿