2017年3月4日土曜日

Lesson Report Primary-1 March 3rd

Hello class!
This is Towako from MEL School.
It's Saturday, March 3, 2017.

It's sunny and warm today.

This is Phonics ではCheck it! でいよいよこれまでの学習内容の締めくくりに入りました。
みんな日本語から英語の単語が言えるようになりましたね!
Great job!
Up and Away reader 2C Jimmy's Lucky Day がスタートしました。
Jimmy はこれからどうなるのでしょうね!

Picture Dictionary では新しいTopic Out in Spaceに入りました。
宇宙に関することばを学ぶことができましたね!

Lesson Review
This is Phonics -2 
Unit 4 Murmuring Vowels (pp. 53-54)
Check the key words
Practice the jungle
Check it! (pp. 66-67)

Up and Away Reader Level 2C
Jimmy's Lucky Day
Practice Reading aloud p. 1-3

Picture Dictionary  Unit 15 Out in Space
Practice the words and chant


Have a great weekend!
See you next week!

Towako















0 件のコメント:

コメントを投稿