2017年10月21日土曜日

Lesson Report Phonics October 20th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, October 21st.  
It's another rainy and cold day.  
I miss the sun.
Picture Dictionary Unit 9 My Family Album(2) jingleを歌い, 絵を見ながらI see a ---.の文作りをして発表しました. Good sentences everyone!
Phonics Unit 6 に入りました。Jingleを歌い、出てきた単語を確認しました。母音が二つ並んでいるので今までよりも少し難しく感じると思いますがじっくり考えて学習しましょう。P54で単語練習をし、P55ではグループに分かれ、対決をしました!Great work!
Up and Away reader book 1Cに入り、P1-7の音読練習をしました。内容、難しい単語の確認をしました。

<Lesson Review>
Picture Dictionary Unit 9 My Family Album (2)  
Practice vocabulary , sing jingle. 
Say the words from the list with good pronunciation. 
Look at picture and make sentences. I see ------.

Phonics  Unit 6 Polite vowels.  
Read key words and practice pronunciation.  
Sing jingle. Do P54, 55

Up and Away reader book 1C  
Read and practice P1-7  
Study new vocabulary, content of story.

I can't wait to see your Halloween costumes! 
See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿