2017年10月7日土曜日

Lesson Report Phonics October 6th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, October 7th.  
It's rainy and chilly.  
I hope it stops raining soon.
Picture Dictionary Unit 8 Getting Around (3) jingleを歌い、単語を復習しました。
次回はUnit 8 My Family Album を学習します。
Phonics Unit 5 Silent e では、Key words Jingleをクラスで練習しました。
P48, 49, 50の問題を解きました。ミニテストでは皆頑張って高得点をとり、スペルを正確に言えました!Wonderful!
Up and Away reader book 1B ではP18-12の復習をし、P22, 23に出てきた文を暗記し、一人ずつ発表しました。Great work!  
P24, 25 New wordsに出てきた単語やフレーズの練習をしました。Good work everyone! 
次回はBook 1Cに入ります。
お持ちください!

<Lesson Review>
Picture Dictionary Unit 8 Getting Around (3)  
Practice vocabulary, sing jingle. 
Say your favorite words 
(3) from the list with good pronunciation.

Phonics  Unit 5 Silent e  
Practice key words and jingle  
Do P48, 49, 50
Up and Away reader book 1B  
Review p18-23  
Memorize and present from P22, 23 
Read and study P24, 25

Please enjoy your weekend.  
See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿