2017年10月28日土曜日

Lesson Report Primary October 27th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School. 
It's  October 28th, 2017. 
It always rains on Saturday!
基礎英語 10月号 お休みしました。
Grammar Starter Unit 7 Girls and Boys Plural of nounsに入りました。
名詞が複数になった時のスペルの変化を学びました。
いくつかのルールがあるので覚えておきましょう。 
P7 P8 Q2, 3を解きました。
終わっていない生徒は次回のサポートタイムで一緒にやりましょう。
Halloween Party ではHalloween の単語を探すパズルゲームをし、ビンの中に入っているキャンディーの数をあてるゲームをしました。
I think there are ... ... candies in the jar.  早速 candy の複数を覚えられましたね!

<Lesson  Review>   
Grammar Starter Unit 7 (1) Learn about plural of nouns  Do P28, P29 Q2,3 
Edmodo   Write teacher a message.

Have a nice week.   
See you next on November 3rd.

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿