2018年3月24日土曜日

Lesson Report Phonics March 23rd

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It’s Saturday, March 24. 
What are you doing today?
Picture Dictionary Topic 15(2)の単語を確認し、練習しました。  
I spy, I see a…のゲームをしました。
皆たくさんのヒントを出してくれました!Good work!
Phonics Book 2 Unit 4 P53 (ar, or, ir, air, ear, wor)の単語にチャレンジしました。
正確に早く単語を発音する対決もしました。
今後、役に立つヒントがたくさん出てきました。
忘れないようにしましょう!
Up and Away reader book 1Dを最初から最後までかっこよく音読しました!皆とても良く読めました! Wonderful!

Spelling Test (正解)  
#15 owl south oil boil strawberry cookbook brown coin food shout

Have a wonderful spring vacation!   
See you in April!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿