2018年3月10日土曜日

Lesson Report Phonics March 9th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It`s Saturday, March 10! 
It is a nice day!
Picture Dictionary Topic 16の単語を確認し、練習しました。
Good work!  次回はTopic 15に入ります。
Phonics Book 2 Vowel Digraphs P24 jingleを唄いました。
P29, 30, 32の問題を解きました。
Up and Away Reader Book 1D  を最初から音読しました。
わからない単語、フレーズはいつでも質問してくささい。
今月の最終日には最後までかっこよく音読発表ができるようにしましょう!
Spelling Test (正解)  
#13 moon book cook mouse house zoo March boy toy cow
Spelling 
#14  sauce straw saw August April March enjoy south north good
スペリングテストの後にリスニングミニクイズをしました。
次回もチャレンジしてみましょう。

<Summary>
Picture Dictionary   Topic 16 (2)  
Listen to CD, repeat, pronounce together. 
Phonics 2 Vowel Digraphs  
Sing jingle P24  Do P29, 30, 32
Up and Away reader book 1D  
Read from the beginning 

Have a wonderful weekend!   
See you soon!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿