2018年3月4日日曜日

Lesson Report Phonics March 2nd

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday,  March 3rd! 
Phonics Book 2 Vowel Digraphs p21 の単語を練習しP26, 27の問題を解きました。P28はミニテストでしたができましたか?
不安な生徒は復習しておきましょう!
Up and Away Reader Book 1D  P28, 29, 30の問題を解きました。
Picture Dictionary  Topic 16 (1)  の単語を確認し、練習しました。
BINGOゲームを体験に来てくれた生徒さん達と合同でしました。
Phonicsクラスの皆は新しい単語をかっこよく発音できました!
Good work everyone!

Spelling Test (正解)  #12 
pot door open banana zoo naughty car pet family monkey

Spelling List #13 
moon book cook mouse house zoo March boy toy cow

<Summary>
Picture Dictionary   Topic 16(1)  
Listen to CD, repeat, pronounce together. 
Play BINGO
Phonics2 Vowel Digraphs  
Sing jingle P 21  Do P26, 27, 28
Up and Away reader book D 
Do P28, 29, 30

Have a great week!  
Thank you for being nice to the trial students!!  
See you!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿