2020年1月11日土曜日

Lesson Report Phonics-1 January 10th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School. 
It's January 11, 2020. 
It is a sunny day! 

Picture Dictionary Unit 16 (1).  The Weather ではCDで単語を確認し、リピートし、Chantを歌い、単語を確認しました。新しい単語をノートに書きました。
Phonics ではUnit 6 Polite Vowels P45を学習しました。
P46の単語を練習し、発表しました。
The Zoo  C では音読練習を全員でしました。
来週は音読リレーをします。また、1 D The Naughty Monkeyに入ります。
忘れずにお持ちください!

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 16 The Weather (1)
Listen to CD and repeat, sing the chant.
Write new words in the notebook.
Phonics  Book1  Unit 6 Polite vowels
P45, 46

Family Album  1C  
Practice together.


Have a nice three-day weekend.  
See you soon!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿