2018年4月20日金曜日

Lesson Report Primary April 20th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's April 21, 2018.  
Today is Saturday.  
It's very hot today!

Night Zoo Keeper mission5をクリアしました。
新しい単語にはa crab, a dolphin, a fish, a seal等がありました。
ミッション完成がまだの生徒さんは終われせておきましょう。

Picture Dictionary Unit 18(2) の単語を確認し、練習しました。
I see ...  I spyのゲームをしました。
KISO EIGO   Lesson 13,14を学習しました。
ロールプレイングを発表し、P68ではHow are you? の文を作りをし、発表しました。
P72ではSee you later,(   ).の練習をしました。
Edmodoで先生にメッセージを書きました。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 18 
Listen to the CD, repeat, sing the chant, play I see. I spy

Kiso Eigo April Issue  Lesson 13,14.  
Role-play and make sentences

Night zookeeper  Do mission 

Edmodo   Write teacher a message. 

See you next Friday! 

Kumiko
x

0 件のコメント:

コメントを投稿