2018年4月27日金曜日

Lesson Report Primary April 27th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's April 28, 2018.  
Today is Saturday.  
It's a very nice day!
Night Zoo Keeper mission7をクリアしました。
今回のミッションに出てきた単語にはa bus, a bicycle, a train, a plane等、乗り物の単語でした。
Picture Dictionary Unit 21(1) の単語を確認し、練習しました。
このUnitでは月の名前、季節が出てきました。
先ずは自分の誕生月と四月、五月を覚えましょう!
When's your birthday?  It's in .... の質問をクラスメートに聞いてみました。
お家の人に同じ質問をする宿題も出ています。
Don't forget!

KISO EIGO   Lesson 18, 19を学習しました。
ロールプレイングを発表し、
P88 How do you spell ...? P93 Please ....文を作りをし、発表しました。
Edmodoで先生にメッセージを書きました。

<Lesson  Review>
Night Zoo Keeper Mission 8  Do the mission and review words
Picture Dictionary Unit 21. Listen to the CD, repeat, sing the chant, write new words in the notebook.  
When's your birthday? It's in ....  Ask each other

Kiso Eigo April Issue  Lesson 18, 19  
Role-play and make sentences

Edmodo   Write teacher a message. 



See you in May! 

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿