2018年12月14日金曜日

Lesson Report Primary December 14th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, December 15, 2018.  
What are you doing today?  

Picture Dictionary Unit 34 (2)Polar Regions の単語をCDで確認し、リピートしました。
Edmodoに文を書きました。
I want to see a ... 
I will go to ... in February.  
There are many icebergs in the Antarctic. 
I might see a polar bear or an arctic fox.  
I'm so excited!

KISO EIGO  12月号 Lesson 148,149を学習しました。 
それぞれのレッスンのロールプレイングをし、words and phrases を確認しました。
Key sentences:  They weren’t in the gym.  He/ she wasn’t in the gym. 
P44では疑問文にチャレンジしました。Where were your brothers?  
P45ではhotel, garage, tunnel, platformといった単語の発音をかっこよく発表しました。
Night zookeeperではクラスメートの発表を聞き、コメントを書きました。
次回でこのシリーズは終わります。
EDMODOに先生へのコメントを書きました。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 35 (2) Tropical Rainforest 
Listen to the CD, repeat, sing the chant. 
Write sentences
KISO EIGO  Lessons 148, 149
Night zookeeper classmate presents the story.  
Write comment
Edmodo  write the teacher a comment

See you next week at the party!
Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿