2018年12月7日金曜日

Lesson Report Primary December 7th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, December 8, 2018.  
It is a chilly but sunny day!  

Picture Dictionary Unit 33 (4)Tropical Rainforest の単語をCDで確認し、リピートしました。
曜日の単語をプラスしてBINGO対決をしました。
KISO EIGO  12月号 Lesson 143,144を学習しました。 
それぞれのレッスンのロールプレイングをし、words and phrases を確認しました。
P24では The train is headed for Tokyo Station のように、〜に向かっている等のフレーズを学習しました。
P25プラス light, fight, climb, lamb, knee, knifeの単語を学習しました。
P28ではWhat are you singing? What is he/ she singing? のような文を文法に気を付けながら学習しました。
Night zookeeperではクラスメートの発表を聞き、コメントを書きました。
EDMODOに先生へのコメントを書きました。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 34 (4) 
Tropical Rainforest Listen to the CD, repeat, sing the chant. 
Play BINGO
KISO EIGO  Lessons 143, 144    
Night zookeeper classmate presents story.  
Write comment
Edmodo  write the teacher a comment

See you!  
Have a nice weekend!!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿