2019年12月14日土曜日

Lesson Report Starter December 13th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.     
It's Saturday, December 14, 2019.  
The weather is sunny!  

Picture Dictionary Topic 6 (2)  Fruit in the Gym ではCD を聞いて単語をリピートし、単語の意味を確認し、chantを歌いました。 
7-13 の単語をノートに書きました。
Let’s go! Student BookではLesson 23 Qq  Quinn, queen, quilt, question を学習しました。
Ouch!  I hurt my knees. etc 等を動作を加えながら練習しました。  
I hurt my ---. 自分で文を作り、発表をしました。
Let’s go! Workbook P48, 49 の問題を解きました。

宿題:色塗り とQqの書き順に注意をしながら練習をしてください。

<Lesson  Review>                    
Picture Dictionary Unit 5  Fruit in the Gym  (2) Listen to the CD , repeat, sing chant.  
Write new words 7-12
Let's Go student book P46, 47  Workbook P 48, 49  Make your own Ouch sentence


Have a wonderful week.  
See you !

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿