2019年12月28日土曜日

Lesson Report Starter December 27th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.     
It's Saturday, December 28, 2019.  
It is sunny today!  
Picture Dictionary Topic 6 (4)  Fruit in the Gym ではCD を聞いて単語をリピートし、単語の意味を確認し、chantを歌いました。BINGO BONGO対決楽しかったですね!
Let's go! Student BookではLesson 25 Wendy, water, watch, womanを学習しました。
I can walk. I can jump.等を練習しました。 
Man, men   woman, women の違いも学習しました。
Let`s go! Workbook P52,53の問題を解きました。宿題:色塗り とWw の書き順に注意をしながら練習をしてください。

<Lesson  Review>                       
Picture Dictionary Unit 5  Fruit in the Gym (4) Listen to the CD, repeat, sing chant. 
Play BINGO and BONGO
Let's Go student book P50, 51 Workbook P 52, 53


Have a fun holiday season.  
See you on January 10,2020!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿