2019年12月7日土曜日

Lesson Report Starter December 6th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.     
It's Saturday, December 7, 2019.  
The weather is wet and cold today.  

Picture Dictionary Topic 6 (1)  Fruit in the Gym ではCD を聞いて単語をリピートし、単語の意味を確認し、chantを歌いました。1-6の単語をノートに書きました。
Let's go! Student BookではLesson 22 Hh, Henry, hat, horse, houseを学習しました.。 
Touch your shoulders. Touch your knees. etc 等を動作を加えながら練習しました。  
Let’s go! Workbook P46, 47 の問題を解きました。

宿題:色塗り とHhの書き順に注意をしながら練習をしてください。

<Lesson  Review >                      
Picture Dictionary Unit 5  Fruit in the Gym  (1) 
Listen to the CD, repeat, sing chant.  Write new words 1-6

Let's Go student book P44, 45  
Workbook P 46, 47


Have a great weekend.  
See you next week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿