2020年3月17日火曜日

Lesson Report Phonics-2 March 17th

Hello class!  最後のオンラインレッスンはいかがでしたか?チャットで書きこんだ
りできるようになり、すっかり慣れてきましたね!


Sunny's Lucky Day 2D  P27-29 を全員で問題を解きながら音読しました。

Phonics book (blue)     P67の単語を確認し、ミニテストをしました。

正解は
1. star 2. birthday 3. hear 4. girl  5. year  6. morning

Introduce yourself    

Hi!  My name is -------.  
I am (I’m ) in the 5th( or 6th )grade. 
I am 11 years old.  
My birthday is May 19th. 
I go to Mel School.
に加え、 

I like Mel School. 
I like ice cream. や I moved twice. 
など上手な文を作りました!

三回のオンラインレッスン頑張りました!

Phonics クラスを卒業しても時々遊びにきてください!

See you in April!

Kumiko 

0 件のコメント:

コメントを投稿