2016年9月14日水曜日

Lesson Report Primary-1 September 13th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you today?
It's Wednesday, September 14, 2016.  

It's cloudy today.
This is Phonics ではグループ対抗で音で単語を作るレースをしました。
ものすごい接戦でしたね。
Great job!
Reader bookではいろいろな場所が登場しました。
puppyやkittenがかわいかったですね。puppies とpuppy の違いがわかりましたか?
Picture DictionaryもではBingoをしました。
みんな単語を書くのが速くなってきましたね!

Lesson Review
This is Phonics
Unit 6 Polite Vowels
Learn a new rule
Practice the key words
Sing the jingle
Reading

Up and Away Reader Level 1B
Family Album  pp. 1-13

Picture Dictionary Unit 5 Vegetable Party
Play Bingo



Have an awesome week!
See you on Friday!

Towako














0 件のコメント:

コメントを投稿