2016年9月7日水曜日

Lesson Report Primary-2 September 6th

Hello Class!
This is Towako from MEL School.  
It's Wednesday, September 7, 2016.
It's a bit stormy today.
昨日のOxford DiscoverではColorsについて学習しました。
少し難しい内容でしたがみんなよく理解できましたね。
to の意味がわかりにくかったですがみんなで考えてついに解明できました。Great job!

基礎英語9月号ではSports dayの話題でした。
英語で種目の言い方を覚えるいいチャンスですね!

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 34  Tropical Rainforests (3)
Sing chant
Activity: Learn about Peru

Oxford Discover
Student Book Unit 4 Read
Let's make colors! page 38 (1)

基礎英語1
Lessons 81 and 82


Have a super week!
See you on Friday.

Towako











0 件のコメント:

コメントを投稿