2016年9月7日水曜日

Lesson Report Primary-1 September 6th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you today?
It's Wednesday, September 7, 2016.  

It's a bit stormy today.
きのうからReader bookも新しい内容になりました。
Show and Tellのかたちで3人に発表してもらいましたがとっても上手でしたね!
Great job!
Picture Dictionaryも新しいUnit Vegetable partyに入りました。
いろいろな言葉を覚えていきましょう。

This is Phonics Check it! page 51のテストもよくできました!!

Lesson Review
This is Phonics Unit 5 Silent e
Practice the key words and jingle
Check it! page 51

Up and Away Reader Level 1B
Family Album  pp. 1-5
Show and tell

Picture Dictionary Unit 5 Vegetable Party
Check the vocabulary
Sing the song



Have a super week!
See you on Friday!

Towako















0 件のコメント:

コメントを投稿