2016年9月20日火曜日

Lesson Report Primary-2 September 20th

Hello Class! 
This is Towako from MEL School.  
It's Tuesday, September 20, 2016.
It's stormy today.
Pictuire DictionaryではPolar Regions の動物についていろいろなクイズに答えましたね。
みんなとってもよくできました。
Great job!
基礎英語ではこれまで練習してきた Saya speaks English. Does Ron make breakfast? などのルールのまとめをしました。
よく分かった人が多かったようですね。
Oxford Discoverではmural のお話を読みました。
だんだん難しい文章も意味がわかるようになってきましたね!

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 35  Polar Regions (3)
Check the new words
Sing chant
Worksheet practice

Oxford Discover 
Student Book Unit 4 Read
Let's make colors! page 39 (3)

基礎英語1
Grammar rules #1 and 2 (pages 33 and 53)
Lessons 91 and 92


Have a wonderdful week!
See you on Friday!

Towako









0 件のコメント:

コメントを投稿