2017年2月25日土曜日

Lesson Report. Primary-1 February 24th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.

It's Saturday February 25th.  It's sunny today!  
Yesterday we had a guest!  Thank you for coming and thank you to all the students who were polite and nice to our guest!  

This is Phonics 2  Unit 4 Murmuring Vowelsを学習しました。
P53P54に出てきた単語のchantをリズムよく唄いました。
P64の問題を頑張って解いてみました。皆よく頑張りました!

Up and Away reader 2B The Elephant Driver P16-19 の音読練習をし、内容のクイズと確認をしました。 P20, 21 の音読練習もしました。次回はP22, 23を音読します。迫力満点の旅もそろそろ終わりですね。Good work everyone!

Picture Dictionary  Topic 14 Evening in the Living Roomの単語のリピートをしChant を唄いました。新しい単語を読めるか確認しながらノートに書きました。

Lesson Review
This is Phonics 2,  Practice P53,54. Do P 64  Practice and present 

Up and Away reader 2B  The Elephant Driver
Listen and repeat P 16-19.  Review content.  Look at pictures .Q and A 
Listen and practice P20,21    

Picture Dictionary  Topic 14  Storytime in the Bedroom(1)  Repeat words, Sing the chant . 

February is almost over!  Take care and see you soon!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿