2017年2月11日土曜日

Lesson Report Primary-2 Feburuary 10th

Hello class!
This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday, February 11, 2017. 
It's sunny but cold today.  
基礎英語ではLesson 181, 182を学習しました。内容のミニクイズをし、大切なフレーズや発音を確認しました。グループに分かれ、内容を変更してセリフを大きな声で発表をしました。Cat dog に変え、名前も考え、色々な形容詞も使い分けました。Great work everyone! 
Oxford Discover Work Book P 80 を完成しました。 
P81の内容を復習しました。thの発音もかっこよくできました! 
Student Book Unit 10 P 96の単語を学習し、listを完成させました。P97では、ストーリーにはbeginning, middle, endがある事を紹介しました。次回はその続きを学習します。

Lesson Review
Kiso Eigo  Lessons 181,182 Listen to skit . Do Q and A. Divide into 2 groups. Change key word from cat to dog.  Choose your own name . Create your own story and present as a group with good pronunciation.
Oxford Discover Work Book  Do P 80.  Review P 81
Oxford Discover Student Book  Do P 96.  Listen and repeat new words.  Complete chart.  Introduce beginning, middle, end P97.


Spring is just around the corner!  
Hang in there!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿