2017年2月25日土曜日

Lesson Report Primary-2 February 24th

Hello class! This is Kumiko from MEL School.
It's Saturday, February 25, 2017. 
It's sunny today. 
基礎英語ではLesson 191, 192を学習しました。
内容のミニクイズをし、大切なフレーズや発音を練習しました。
グループに分かれ、セリフの練習をし発表をしました。
P 191ではWhat are you good at?  I'm good at ....のフレーズを練習しました。
P192ではWho is Tommy? Who is Tomio? Who is Saya? 等の質問と回答を練習しました。
今までの内容を振り返りながらしっかり取り組めました!
Wonderful!
Oxford Discover Work Book P 84の音読練習をし、内容を復習しました。
P85 を完成しました。

Lesson Review
Kiso Eigo  Lessons 191, 192 Listen to skit.
Do Q and A. Divide into groups.
For P191, practice What are you good at?  I'm good at ....   F
or P 192, ask Who questions.  Who is Tommy?  Who is Tomio?  Who is Saya? 
Go back and use the information learned in previous lessons. Answer in complete sentences. 

Oxford Discover Work Book  Read and review  P 84. 
Do P 85  Review content together



February is almost over!  
Have a great weekend!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿