2017年2月5日日曜日

Lesson Report Primary-1 February 3rd

Hello class!
This is Towako from MEL School.
It's Saturday, February 4, 2017.

It's sunny and beautiful today.  

This is Phonics のUnit 4 Murmuring Vowelsの学習が始まりました。
なかなか区別が難しい音ですが、上手に発音できるようにしていきましょう!
Consonant Blends のCheck it!は今回できなかったので次回テストをします。
よく練習しておきましょう!

Up and Away reader 2B The Elephant Driverのお話が始まりました。
SamのElephantの名前はMr. Slowでしたね。
続きが楽しみですね!

Picture Dictionaryでは New Topic Evening  in the Living Room に入りました。
知っている言葉が多かったですね。
次回はさらに練習をしていきましょう。

Lesson Review
This is Phonics -2 
Unit 4 Murmuring Vowels (pp. 53-54)
Check the key words
Practice the jungle

Up and Away Reader Level 2B
The Elephant Driver
Practice Reading aloud pp. 1-5

Picture Dictionary  Unit 13 Evening in the Kitchen
Practice the words and chant


Have a great weekend!
See you on Tuesday!

Towako









0 件のコメント:

コメントを投稿