2016年6月28日火曜日

Lesson Report Primary-1 June 28th

Hello class! This is Towako from MEL School.
How are you today?
It's Tuesday, June 28, 2016.  

It's cloudy today! 
今日のレッスンでは short vowels の単語当てクイズをしました。
なかなか聞き分けるのが難しい言葉もありましたね。
でもみんなほとんどの単語が聞いて当てられました。
Great!
Picture DictionaryのTopic 2 Numbersの歌はみんなとっても上手に歌えるようになりました。
Amazing!!
次回からは新しいtopicに入ります。
歌が少し難しいですが、また少しずつ上手に歌えるようにしていきましょうね。
You can do it!

Lesson Review
This is Phonics 1
Unit 4 Short vowels
Practice the key words
Check it!    (p. 33)
Picture Dictionary Topic 2 Numbers
Practice the number song

Have a great week.
See you on Friday!

Towako


0 件のコメント:

コメントを投稿