2016年6月11日土曜日

Lesson Repot Primary-2 June 10th

Hello Class! This is Towako from MEL School.  
It's Saturday, June 11, 2016.  
It's sunny and warm today!
昨日のレッスンでは基礎英語のRole playをしました。
みんな短い時間に英語のセリフが上手に覚えられるようになってきましたね。
Great job!
Picture Dictionaryではヒントを作ってみんなにクイズを出しました。
次回はさらにいろいろなヒントが出せるように頑張りましょう!
Oxford Discoverは新しいUnitに入り、Eliot and Tuti のお話を練習し始めました。
内容はわかりましたか?
次回は音読の練習をしましょう!

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 28 (3
Practice saying the words
Sing chant 
Activity: Making a Three-hint quiz
基礎英語-1  Lessons 43 and 44  Listen to skit, and practice reading aloud. Ask some questions and answer => Role play
Oxford Discover 
Unit 2 Reading. Eliot and his new friend
Talk about the picture and listen to the story


Have a great weekend!
See you next week.

Towako



0 件のコメント:

コメントを投稿