2016年6月4日土曜日

Lesson Report Primary-2 June 3rd

Hello Class! This is Towako from MEL School.  
It's Saturday, June 4, 2016.  
It's cloudy today!
昨日のレッスンではみんなの家族について発表をしてもらいました。
笑顔で身振り手振りをつけてはっきりお話しできた人もいましたね!
You did a great job!
Picture Dictionaryでは新しいTopic Birthday partyに入りました。
みんなの好きな食べ物がわかりましたね!

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 28 (1
Practice saying the words
Sing chant
Activity: What's your favorite food? 基礎英語-1  Lessons 37 and 38  Listen to skit, and practice reading aloud. Ask some questions and answer. 
Oxford Discover
Writing B => Present: Talk about your family



Have a wonderful weekend!
See you on Tuesday.

Towako







0 件のコメント:

コメントを投稿