2016年6月28日火曜日

Lesson Report Primary-2 June 28th

Hello Class! This is Towako from MEL School.  
It's Tuesday, June 28, 2016.  
It's cloudy today.
昨日のレッスンでElliot と Tutiのお話をすべて読み終わりましたね。
You did a great job!
みんなとっても上手に読めました。
みんなだんだん感情を込めて場面を思い浮かべて読むのが上手になってきました。
Great!
基礎英語の発表は今回も頑張りました。
単語もすぐに覚えられるようになってきましたね!
Picture Dictionaryでは Are you hungry or thirsty?  I am hungry. I want bread. などの会話を練習しました。お家でも使ってみましょう。

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 29 (3
Practice saying the words
Sing chant 
Activity: Are you hungry or thirsty?  I am hungry. I want bread.
基礎英語-1  Lessons 56 and 57  Listen to skit, and practice reading aloud. Ask some questions and answer 
Role play
Oxford Discover 
Unit 2 Reading. Elliot and his new friend
Practice reading aloud the whole story.

Have a wonderful week.
See you on Friday!

Towako


0 件のコメント:

コメントを投稿