2016年6月21日火曜日

Lesson Report Primary-2 June 21st

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's June 22, 2016.  
It's cloudy and humid  today!
Picture Dictionary Topic 29 (1) Picnic Lunchを学習しました。
What do you want for lunch?  I want .... のフレーズを練習し、発表しました。
Good work everyone! 
基礎英語Lesson 51, 52 を学習しました。新しい単語やフレーズのクイズをしました。
Los AngelesCaliforniaにあることがわかりました。
Jakeはすっかりホームシックになっていましたね!
Oxford Discover student book P 18, 19 の音読練習をしました。
音読発表とても上手になりました。Elliotはどうなるでしょう?!

Lesson Review
Picture Dictionary Topic 29 (1
Sing chant
Learn new phrase  What do you want for lunch?  I want ....
Do 基礎英語.  Lesson 51, 52.  
Listen to skit, repeat. Ask some questions  and answer. 
Study new words and phrases.  Quiz each other.
Oxford Discover Student Book Unit 2  Elliot's New Friend.  Review P18.  
Read text, listen to CD.  Read 1st 2 paragraphs of P19.  Talk about text.


Have a wonderful week.  
See you next month!

Kumiko


0 件のコメント:

コメントを投稿