2018年5月12日土曜日

Lesson Report Primary May 11th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's  May 12, 2018.  
Today is Saturday.  
It's a lovely day in Tokyo!

Typing の練習をしました。 
なかなか慣れないな〜と感じている生徒はお家で少し練習できるといいですね!
でも焦らずに頑張っていきましょう!
Picture Dictionary Unit 22 (1) の単語を確認し、練習しました。
曜日は月と同様、最初の文字は大文字です!
新しい単語をノートに書きました。
KISO EIGO   Lesson 23,24を学習しました。
ロールプレイングを発表し、P24ではWho is she? P25 thesethose文を作りをし、発表しました。
P26では Luna is so pretty. の soを使った文をたくさん考えました。
I am so hungry!  の文はたくさんの仲間が考えていました!
Edmodoで先生にメッセージを書きました。

<Lesson  Review>
Typing practice

Picture Dictionary Unit 22(1)Listen to the CD, repeat, sing the chant, write new words in the notebook

Kiso Eigo April Issue  Lesson 23, 24  
Role-play and make sentences

Edmodo   Write teacher a message. 

See you! 
Have a wonderful week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿