2018年5月19日土曜日

Lesson Report Primary May 18th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's May 19, 2018.  
Today is Saturday.  
I hope the weather clears up later on!

Typing の練習をしました。
正確に、早く打てるようになってきました。
各自持っているタブレット端末の操作の仕方をもう一度確認しておくましょう!
Picture Dictionary Unit 22 (3) の単語をCDで確認し、リピートしました。BINGO対決をしました。
KISO EIGO   Lesson 28, 29を学習しました。
ロールプレイングを発表し、P42ではI have a headache.  文を作りをし、発表しました。
P49 You're welcome. 
Anytime. 
My pleasure. 
Not at all.  の文を確認しました。
Edmodoで先生にメッセージを書きました。

<Lesson  Review>
Typing practice

Picture Dictionary Unit 22 (3)
Listen to the CD, repeat, sing the chant, play BINGO

Kiso Eigo April Issue  Lesson 28, 29  
Role-play and make sentences

Edmodo   Write teacher a message. 

See you! 
Have a fun week!

Kumiko

0 件のコメント:

コメントを投稿