2018年5月25日金曜日

Lesson Report Primary May 25th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's May 26, 2018.  
Today is Saturday.  
It’s a good day to go for a walk!  
指の名前を英語で言うのを繰り返し練習してきましたが覚えましたか?Typing の練習もしました。
Picture Dictionary Unit 23() の単語をCDで確認し、リピートしました。What time is it? の質問をクラスメートにして答えました。
1−12のスペリングテストをしました。
火曜日にお返しします。
KISO EIGO   Lesson 33,34を学習しました。
P64Shunta’s アポストロフィーは大切なところなので覚えましょう。
P65を学習しました。
P69の単数と複数のテストを火曜日にします。
練習しておきましょう!
Edmodoで先生にメッセージを書きました。

<Lesson  Review>
Typing practice. Review the finger words
Picture Dictionary Unit 23(2)Listen to the CD, repeat, sing the chant.  
Do spelling test.  Ask  --What time is it? to classmate
Kiso Eigo April Issue  Lesson 33, 34  
Make sentences
Edmodo   Write teacher a message. 

See you! 
Have a great week!

Kumiko
x

0 件のコメント:

コメントを投稿