2018年10月20日土曜日

Lesson Report Primary October 19th

Hello Class! This is Kumiko from MEL School.  
It's Saturday, October 20, 2018.  
It's sunny and beautiful today!
Picture Dictionary Unit 30 (2)Bears Go Campingの単語をCDで確認し、リピートしました。
KISO EIGO  10 月号 Lesson 113, 114を学習しました。
ぞれぞれのレッスンの対話を学習し、words and phrases をリピートしました。
P64 Monday to .... の問題を解きました。
Fantasticと同じ意味を持つ形容詞にチャレンジしました。
great, amazing, good, wonderful, wow等が発表されました!
fourth, sixth等のスペリングと発音の練習もしました。
Night Zookeeperでは  
Hello!  My name is Lucky.  I am a tiger.  My favorite color is green.  My favorite food is hamburgers.  My favorite sport is soccer.  Thank you! をお手本として書き、次回、自分が動物になった文を書くための内容を考えました。
Good luck!
Edomodoに以下の文を書きました
We are going camping near a lake.  
The mountain is by the ....  
Please bring a ..., a ... and a ....  
Let's have fun!
Picture dictionary Topic 31を参考にして穴埋めして書きました。

<Lesson  Review>
Picture Dictionary Unit 31(2) Listen to the CD, repeat, sing the chant.  
KISO EIGO  Lessons 113, 114                    
Night Zoo Keeper   
My name is Lucky.  I am a tiger. 
Edmodo  
Write sentences.  
Use words from Picture Dictionary Topic 31

See you!
Kumiko
x

0 件のコメント:

コメントを投稿